| |
|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Pluháček, Stanislav ; Soška, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v této oblasti a navrhnout zlepšení, které by vedlo k lepším komunikačním i ekonomickým výsledkům.
|
|
Komunikační mix podniku
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Zahradní centrum V Aleji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V analytické části je popsána současná situace podniku, analýza makroprostředí a mikroprostředí, marketingový výzkum a SWOT analýza. V závěru práce jsou uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení komunikačního mixu.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti
Babáčková, Lucie ; Tomišková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analyzovat současný stav komunikačního mixu brněnského fitness centra FITKO JANA a na základě výsledků analýzy navrhnout komunikační mix, který přinese zefektivnění prodeje služeb centra. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, druhá část seznamuje se základními údaji o fitness centru a analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření povede k navržení nového a změnám stávajícího komunikačního mixu fitness centra, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej nabízených služeb.
|
| |
|
Návrh komunikačního mixu v podniku
Tichá, Denisa ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačního mixu společnosti LETOVICKÉ STROJÍRNY, s. r. o. V teoretické části práce jsme seznámeni s jednotlivými nástroji komunikačního mixu. V analytické části charakterizuje společnost a popisuje současný stav. Hlavní cíl práce je navrhnout řešení pro zlepšení současného stavu komunikačního mixu dané společnosti.
|
|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Pluháček, Stanislav ; Král, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v této oblasti a navrhnout zlepšení, které by vedlo k lepším komunikačním i ekonomickým výsledkům.
|
| |
|
Rozvoj komunikačního mixu firmy
Křivánková, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačního mixu společnosti působící na B2B trhu. Teoretická část vysvětluje důležité pojmy, které souvisejí s touto problematikou. Především se jedná o komunikační mix na B2B trhu. Druhou částí je část analytická, kde je podrobně popsána zkoumaná společnost, její současný stav, jednotlivé analýzy a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Na základě zjištěných poznatků jsou navrženy změny, které vedou ke zlepšení jednotlivých nástrojů a tím i posílení postavení na trhu, zvýšení povědomí o společnosti a získání více zákazníků.
|
|
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
|